Slovenský parlament

parlament chruňov, výtržníkov, arogantných a bezprecedentne bezmorálnych SLovákov.

To čo predviedli v noci na včera nemá v dejinách EU obdobu

http://www.sme.sk/c/6937846/poslanci-rokovali-az-do-rana-viskupic-vini-z-napadnutia-troch-poslancov-smeru.html

http://www.sme.sk/c/6939050/v-parlamente-budu-hovorit-o-alkohole-v-smetiakoch-nasli-mnozstvo-flias.html

Upratovčku prepustia, debilní SLováci.

Ešte šťastie, že nemám vobec slovenské gény, inak by som sa od hanby pod zem prepadol čo sa tam deje.

Hlina búcha do rečníckeho stolíka.

Figeľ: bez búchania to nejde?

Hlina: Nie.

To nie je vtip.

Z diskusie na sme 20.9. pi

Návrh riešenia krízy slovenskej kultúry

Myslím v parlamente, nie u vas doma.
takže
Občania – parlament znefunkčniť zablokovaním – parlament zločinne ignoroval dlhodobo vaše záujmy a teda máte právo vziať veci do svojich rúk
Ustanoviť revolučný výbor, ktorý pripraví v dohľadnej dobe voľby BEZ účasti politických strán.
Za poslancov, všetci nezávislí, budú mocť kandidovať
– že vraj som retardovaný napísal tu včera jeden Slovák – anonym – ako ináč

len tí, ktorí NIKDY poslancami neboli
Budú musieť mať nejaké – pre SLovákov cudzie slovo – napíšem ho anglicky – virtues

Napríklad:
– minimálne stredoškolské vzdelanie
– nefajčiar – inými slovami NEDROGUJE, hoci povolene
– nesmie byť z blavy a blízkeho okolia
– preukázateľne nealkoholik
– pracuje alebo podniká – výnimočne aj nezamestnaný – v prípade dobrých ostatných ukazovateľov
– po nástupe do funkcie prerušenie práce alebo podnikania
– preukázateľne už urobil niečo pre spoločnosť a to nezištne – príklad darovanie krvi (ja som daroval 55 krát), vysadil stromčeky, pomáha v detskom domove, susedom, a pod.- pýšte sa dobrou vecou, je to normálne
– preukázateľne ovláda aspoň jeden svetový jazyk, nemyslí sa čeština
– absolvoval kurz asertivity a má o tom doklad – snaha eliminovať vykrikovanie, dupanie, zosmiešňovanie oponenta, neprípustné nedžentlmenské správania a HLAVNE
– ÚČELOVÚ logiku, ktorou ste odkojení a čo sa tragicky prejavuje v dnešnom “chlieve na tej hure tam

Asi všetko, viac ma nenapadá. Ak nepojdete na parlament občania, nezaslúžite si zmenu.

Cituje Matoviča:

“postavil sa mi do cesty s cieľom na odblokovať, tak som prekážku odstránil z cesty a pokračoval ďalej” – incident priamo v uličke parlanmentu medzi auditóriom a rečníckym pultom – čiže v centre diania Slovenska 🙂
Hlina – po fyzickom útoku – “reagoval som ako muž, ktorého urazili, v mojom svete platia iné pravidlá”
A sme novinárky? Včera – “V prípade Hlinu to boli LEN roztrhnuté nohavice” – keď sa pýtali na útok poslancov SMERu na chodbe parlament – tj zľahčovali – na pokyn svojho zamestnávateľa – fyzický útok – tj, tlač – tu SME – sa pridala na jednu stranu a v podstate obhajuje fyzický útok – to je blízke fašizmu

 

http://tv.sme.sk/v/28093/mezenska-vlada-je-zbabela-a-arogantna.html

Leave a comment

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close