Česi sú garbage národ – odvčera oficiálne

Rusnok  a jeho vulgárna nechuť – pachuť, z čehúňov.

To zas vo svete

Official

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/321475-pro-statniky-je-louceni-s-mandelou-cti-jen-premierovi-cr-to-neni-vhod-pisi-ve-svete.html

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy (333)

Stanislav Fanta, Slaný

Neděle, 8.prosince 2013, 16:00:19  |

Souhlasím  |
Nesouhlasím  |

+333

Taky by se mi tam nechtělo a reagoval bych úplně stejně, jako Rusnok. Akorát já nejsem premiér.

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy (143)

ra

Filip Výmola, Nivnice

Neděle, 8.prosince 2013, 16:02:04  |

Souhlasím  |
Nesouhlasím  |

-143

Premiér dosazený prezidentem spodních deseti milionů. Není se čemu divit.

bez komentára

orignálna informácia

http://www.topky.sk/cl/11/1371092/Hanba-ceskeho-premiera–Mne-sa-tam-nechce–to-je-v-pr-eli–sokoval-o-pohrebe-Mandelu-

Rusnok: Ty vole, teraz zase zomrel Mandela.

Picek: Ty vole, kto tam pôjde?

Rusnok: Ja dúfam, že prezident. Ty vole, ja sa úplne klepem, aby som tam nemusel ísť.

Picek: Pretože oni to robia tak do tých 10 dní.

Rusnok: Štrnásteho v sobotu to je, ako máme tú večeru. (Záznam tu nie je príliš kvalitný) Ja mám ešte nejaký obed, potom máme večeru. Takže ja vole som v strachu, či nebudem musieť ešte ísť tam. Vôbec sa mi tam nechce. Potom mám 19. zase Brusel. A teraz ja neviem, ty vole, to je ešte diaľka ako prasa. To by som tam musel ísť nejakou linkou alebo niečím.

Rusnok: Nieee, špeciálom.

Rusnok: Ty vole, kto to zaplatí?

Kohút: Ja to zaplatím.

Rusnok: Tak rozpočet to tento rok zvládne.

Rusnok: Hele, ja dúfam, že Miloš je nažhavený, že chce niekam ísť, a že pôjde. Oni mu doktori budú určite hovoriť, nech tam nejde.

Picek: Môžeš mi povedať, ako Miloš vlezie do toho lietadla?

Rusnok: No ja neviem.

Picek: Veď on má problémy so schodmi. To je úplná blbosť. Ešte tam bude nejaký prúser.

Rusnok: On má palicu.

Picek: Veď zrušil cestu do … (nie je rozumieť ) dvanásteho.

Rusnok: No tak asi nepoletí, tak to je v pr*eli.

Leave a comment

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close